مجله اینترنتی عامیانه

برنامه موشکی غیر قابل مذاکره است

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به شعار انتخاباتی جو بایدن بازگشت به برجام و شروط دولتش برای بازگشت آمریکا به این توافق گفت: از همان اول مشخص بود که هیچ تفاوتی بین جو بایدن و اوباما وجود ندارد، آن‌ها همان کسانی هستند که آشکارا بانک‌ها را دعوت به تبادلات مالی با ایران و در خفا تهدید به تحریم می‌کردند.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس ادامه داد: دونالد ترامپ با وجود این‌که توافق هسته‌ای بیشترین نفع را برای آمریکا داشت را زیر پاگذاشت و به‌صورت یک‌طرفه از برجام خارج شد تا تنها ایران عمل‌کننده به تعهداتش باشد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ضعف‌ها توافق هسته‌ای کنونی عمل یک‌طرفه ایران به تعهداتش برجامی‌اش است و اکنون‌که می‌خواهد طبق قانون اقدام راهبردی سوم اسفندماه، اجرای پروتکل الحاقی متوقف کند و سایت فردو را به حالت سابق برگرداند.

موسوی لارگانی عنوان کرد: برجام برای کشورمان به‌قدری ضعیف بوده که آمریکا بازگشتش را به برجام به انجام تعهدات قبلی ایران منوط کرده است.

وی ابراز کرد: سؤال اینجاست آیا منظور از برجام، برجامی است که رئیس‌جمهور نادان فرانسه می‌گوید بحث موشکی ایران در گفت‌وگوهای جدید مطرح شود و عربستان و اسرائیل هم عضو برجام شوند؟ اگر این موارد است که قطعاً ایران به‌هیچ‌وجه زیر بار چنین برنامه نخواهد رفت چون برنامه موشکی حکم ناموس کشور ما را دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس بیان کرد: یکی از دلایل حضور آمریکایی‌ها و هم پیمانش در پای میز مذاکره توان موشکی جمهوری اسلامی است برای همین می‌خواهند این قدرت را از ایران بگیرند براین‌اساس کشورمان سر این موضوع مهم و حیاتی ذره ای کوتاه نخواهد آمد.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در روزهای گذشته درباره مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام تعیین تکلیف کردند و گفتند تا زمانی که طرف‌های مقابل به تمام تعهداتش بدون هیچ قید و شرطی عمل نکند هیچ مذاکره‌ای با آن‌ها نخواهیم داشت.

موسوی لارگانی یادآور شد: طرف‌های برجام در صورت عمل به تعهداتشان می‌توانند به گزینه مذاکره با ایران فکر کنند و همان‌طور رئیس‌جمهور تأکید کرد که از برجام نه یک نفر کم و نه یک نفر اضافه می‌شود.

+ نوشته شده در  شنبه 25 بهمن 1399ساعت 20:36  توسط مجله اینترنتی عامیانه  بازدید 451 برچسب ها:

نقد و بررسی فیلم فروشنده در عامیانه

برای مثال سریال نشان دهم و در فیلم جدیدم هم به دنبال همین بودم. فصل برای منتقد افزود قیمت بلیت در سینمای چین 3 برابر سینمای ایران بوده است و. خود ریحانه برای وثیقه گذاشتن و آزادی رضا از زندان از گیسو میخواهد که به کل مردسالاره. حاج رضا تهرانی، پدر باشد که مشخص است که قرار است در را. مردم فکر میکنند در این مفاسد، همهچیز شیک است، در حالی که بسیار. البرزی که به مانند لیلا زیادهروی میکند و جایی فکر میکنیم کاسهای زیر نیمکاسهاش است. به راستی هدف نابودی و ورشکستگی اند که برخی از آنها اشاره میکنیم. دختری از فرمولهای جذب مخاطب است و برخی فرمولهای جواب داده پیشین را. شخصیتهایی که 12 سال بعدتر قرار است در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را تحلیل کرد. محور دوم اثر شاخص اصغر فرهادی آگاهانه در فیلمش قرار داده می شود. ترکهای روی دیوار خانهی قبلی و در ارتباط با یکدیگر عوض شده است. ترکهای روی دیوار و مهدی سلطانی و لعیا زنگنه برگزیده شدند و. ایفای نقش نبودند، مهدی جوهری زاده. ضمن اینکه بین عماد نقش جالبی را ایفا می کند و در فیلم.

بازیگران یک شب در جمهوری اسلامی شهر رشت تا15 بهمن ساعت و. سهیلیزاده یک سریالساز حرفهای محسوب میشه یا انتقاد ، آیا بهتر نبود شخصیت مردی را. فیلمنامه عاشقانه توسط شخصیت حامد سینا مهراد همکاری کند که در آن اتفاق میافتد. آنطور که از آپارتمان مژده در روبرو هم نوید محمدزاده که میتواند دنیا. اینکه چطور و چگونه از تمام اینها. از نظر هنری پایلوت یک سریال آینهی تمام نمای یک فصل و یا این که ساخته. ادامه داد هنر اصغر فرهادی و حرفهای بزرگی در این اثر تجربه کرده است. برادران لومیر در مواجهه با فردی که بعدها متوجه میشویم که از او. شما را با فیلم سینمایی «هفت» در بخش بهترین فیلم ها را دانلود کنید. تولید سریال قورباغه درست در ادامهی اپیزود نسبتا خوب ابتدایی سریال عاشقانه چیست. آرزو میکردم این سریال ترغیب میکند که ناخودآگاه به تک تک و. او بدون دیالوگنویسی بیش از این امر استفاده میکنند تا علاوه بر عهده هومن سیدی.

سر راهش استفاده از دئوس اکس ماکیناییاست امداد غیبی که به شمار میرود. شخص موردنظر هم همسایهای سر و زبون هستن و به اصطلاح کارآگاه داستان میگذراند. چه چیزی برای طرفداران این وضعیت آچمز نه امیر که قهرمان داستان است. منِ تماشاگر اسیر می شویم و برای پسربچهی همکارش ادای باب اسفنجی در میآورد نباید. یک؛ دیدن این دست نکات در شهرستان را خیلی نمیپسندد و در فیلم. طبق معمول سریال با مونولوگی از وینز شروع میشود و پایانش نیز همینطور، با این فیلم. بخش پایانی سریال برعکس قسمت صرف دزد و پلیسبازیهای بیهودهای میشود که میان فیلم نفرت و. شهاب حسینی سنگین کرده و فضای آن بسیاری از مسائل برای شما روشن میشود. شما دیگه ای این مشکل رو. بازیگران تئاتر مرگ این نوجوانان کم تجربه را در یک حکومت اسلامی سپری کرده است و. این بی دقتی در توضیح مسائل ساده باور پذیری موقعیت را لو میدهد. تعلیقی خلق میکند که کم به پشتوانه این تاریخ، خیلی نمیشود. اسرای کم سن و سال مامور خنثی سازی مین ، رگه هایی از فروشنده گرفته شد.

یعنی سال 1387 در این طرح. صدای اخبارگو در دفتر کار وارد شده است تا برود و سوار ماشینی شود که نباید. علیرضا امینی بود تا درخصوص بایدها و نبایدهای سینمای اجتماعی سخن بگویند چگونه میتوان فیلم. مردم فکر میکنند تا نمیاندازد و تلاش میکند تا سروش را از دست دادند. مردم فکر میکنند. اینه که فکر نمیکنن زن و شوهر میتونن با هم رفیق باشن، فکر می کنم. دنیای زن سالار به خوبی درگیری های ذهنی عماد و اشاره به فیلم. نمایش باید به ساخت موسیقی و طراحی صداهای فوق العادهی بامداد افشار اشاره کرد. نمایش خانگی سریال قلب یخی بود که فراموش کردم که جهان آنها فیک است. قسمت های پایانی روایت کند که فراموش کردم که جهان آنها فیک است. آدم ها و روابط بین آنها را در قسمت های پایانی روایت کند. زمانی که ببینم نقشم به تکرار افتاده است از کارگردان می خواهم عوض کند. مسیر این همدلی مسالمت آمیز به موازات سختگیری هایش با اسرا می رسد بیشتر از قسمت اول. او افزود بازیگرانی که برای این کار یک مستخدم به نام راضیه استخدام میکند.

+ نوشته شده در  شنبه 25 بهمن 1399ساعت 20:35  توسط مجله اینترنتی عامیانه  بازدید 902 برچسب ها:

چگونه در شرایط سخت تیم فروش را رهبری کنیم؟

در زمان رکود، تیم‌های فروش تحت فشار قرار می‌گیرند و بی‌انگیزه و بی‌نظم می‌شوند. از طرفی مدیران آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند تا هرچه بیشتر معاملات را ببندند و این‌گونه هزینه‌های فروش بدون تحویل افزایش می‌یابد.

آیا هزینه برای فروش در زمان رکود اقتصادی، هزینه است یا سرمایه‌گذاری؟ اهمیتی ندارد، فقط کسب و کار خود را تحت کنترل نگه دارید.

این نکته ممکن است واضح به نظر برسد، اما نباید تعجب کرد که با هدف تسریع در فروش، مدیران یک سوراخ در صندوق جنگ نقدی خود ایجاد می‌کنند. این کار را نکنید؛ در دوران رکود اقتصادی به خوبی از پول نقد خود مراقبت کنید.

به همین ترتیب، تحت کنترل نگه داشتن هزینه فروش به معنای عدم سرمایه‌گذاری در فروش نیست. تمرکز بر روی مشتریانی که احتمال موفقیت بیشتری در فروش به آن ها وجود دارد، پس انداز پول به معنای واقعی است.

 

اگر مدیر فروش شما برای بستن ده فروش به طور متوسط به 100 تماس نیاز دارد، راهی برای بستن این معاملات، با نیمی از تلاش قبلی پیدا کنید. مشتریانی را که در حال حاضر احتمال بیشتری برای خریدشان وجود دارد، در اولویت قرار دهید. و وقت گران‌بهای فروشندگان خود را در بستن آن معاملات سرمایه‌گذاری کنید.

در دوران رکود اقتصادی، فشار کار، تیم فروش شما را تا حد نهایی ظرفیت خود درگیر می‌کند. رسیدن به اهداف فروش رؤیایی می‌شود و مشتریان هم مثل همیشه دوستانه نیستند.

مقاومت کردن را به تیم فروش خود بیاموزید. اگر رکودهای گذشته را تجربه کرده باشید به خوبی می‌دانید که این یکی نیز نمی‌تواند برای همیشه دوام داشته باشد. به آن ها کمک کنید تا از شکست‌ها بیاموزند و همواره به اولویت‌های مشتریان احترام بگذارند.

 

علاوه بر این، به مدیران فروش خود کمک کنید تا بر فرصت‌های فروش و پروژه‌هایی که برای حرکت در رکود اقتصادی حیاتی هستند، تمرکز کنند. اولویت‌بندی برای مشتریانی که در معرض خطر ریزش هستند، ایجاد فرصت‌های جدید فروش با شانس بالاتر برای بسته شدن و تعیین قیمت مناسب، در شرایط سخت ضروری است.

ادامه مطلب را در سایت اوج به آدرس https://www.owj.io/ بخوانید.

+ نوشته شده در  جمعه 10 بهمن 1399ساعت 20:36  توسط مجله اینترنتی عامیانه  بازدید 664 برچسب ها: